دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک
نوشته شده توسط : jvnproc

دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک بلاروس در سال 1934 به عنوان یک بیمارستان - موسسه پزشکی بر اساس قطعنامه شورای کمیسرهای خلق جمهوری سوسیالیستی شوروی بلاروس با 250 دانشجو در سال 1934 تأسیس شد. در سال 1938 موسسه پزشکی- بیمارستانی به "موسسه پزشکی ویتبسک" تغییر نام داد.

از سال 1997 تا 2005 موسسه شاهد اصلاحات عمیق بوده است. همراه با دانشکده پزشکی و دانشکده داروسازی، دانشکده های زیر تأسیس شد: دانشکده آموزش دانشجویان خارج از کشور (در سال 1997)، دانشکده آموزش پیشرفته و توسعه پرسنل (در سال 1997)، دانشکده گرایش حرفه ای و آموزش پیش دانشگاهی (در سال 1998). ، دانشکده دهان شناسی (در سال 1380)، دانشکده آموزش پیشرفته در علوم تربیتی و روانشناسی (در سال 1380)

امروزه، دانشگاه دولتی پزشکی ویتبسک دارای 7 دانشکده با بیش از 7000 دانشجو، 63 دپارتمان، 56 دکترای علوم و 227 کاندیدای علوم شامل 44 استاد و 171 دانشیار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پزشکی عمومی در کانادا بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مدارک دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO)، کمیسیون آموزشی برای فارغ التحصیلان پزشکی خارجی (ECFMG، فیلادلفیا، ایالات متحده آمریکا)، مرکز لیتوانیایی برای ارزیابی کیفیت آموزش عالی (لیتوانی)، وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شده است. لبنان، خدمات تأیید اعتبار فدراسیون (FCVS، دالاس، ایالات متحده آمریکا)، شوراهای پزشکی هند، سریلانکا، ایرلند و غیره.

در سال 1981 با قطعنامه وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش اتحاد جماهیر شوروی، موسسه پزشکی دولتی ویتبسک اولین بار در بلاروس بود که حق آموزش متخصصان را برای کشورهای خارجی دریافت کرد.

دانشکده های دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک

همه چیز را در زمینه پزشکی عمومی در انگلیس بدانید.

دوره آموزشی مقدماتی

دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در دانشکده های دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک را به زبان روسی دارند، موظف به گذراندن یک دوره آموزشی مقدماتی ویژه هستند که در آن رشته های روسی و اصولی از جمله زیست شناسی، شیمی و فیزیک را مطالعه می کنند. تکمیل موفقیت آمیز دوره مقدماتی امکان دسترسی به تحصیل دانشگاهی در رشته انتخابی را فراهم می کند.

آموزش دانش آموزان خارج از کشور

دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک اولین مؤسسه بلاروسی بود که در سال 1981 حق آموزش دانشجویان بین المللی را گرفت. در سال 1989 دوره مقدماتی دانشجویی بین المللی در سال 1989 تأسیس شد.

امروزه، دانشکده برای دانشجویان بین المللی از دانشجویانی که مایل به تبدیل شدن به پزشک، داروساز یا دندانپزشک هستند، استقبال می کند.

درمورد چگونگی تحصیل در رشته های پزشکی در اروپا نیز بیشتر بدانید.

برنامه 6 ساله پزشکی عمومی به زبان انگلیسی (انگلیسی + روسی)؛

برنامه 6 ساله دندانپزشکی به زبان روسی؛

برنامه 5 ساله داروسازی به زبان روسی؛

تخصص تحصیلات تکمیلی (رزیدنتی و دکتری) با دوره های مختلف به زبان روسی.

یک سال دوره آموزشی مقدماتی به زبان روسی.

دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک بلاروس دارای دانشکده های زیر است که برنامه هایی به زبان روسی برای دانشجویان بلاروس دارند:

دانشکده پزشکی عمومی;

دانشکده داروسازی;

دانشکده دندانپزشکی ;

دانشکده آموزش پیشرفته و توسعه پرسنل;

دانشکده آموزش پیشرفته در علوم تربیتی و روانشناسی;

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بورسیه تحصیلی و مهاجرت می‌توانید به سایت خوب مدی استادی مراجعه کنید تا همه چیز را در این زمینه بدانید.





:: موضوعات مرتبط: مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: